Adenmoms68 Azra_demsal21 @Tombikdonerartikcokpahali ya bende ödenecek kurum ödemesi yoktur yazıyor bende alıyorum normalde niye böyle yazıyor acaba
eylulyagizmoms_ Azra_demsal21 ya önceden günü gününe yatardı. Şimdi farklı tarihlerde yatıyor. Bazılarıda 15inde yatacak diyor 🤷