ikiprensannesi53_ Mlk16 şehir hastanesi aşırı uzak otomobilim olmadığı için malesef ulaşım çok zor esim oglumla ilgilenecegi icin o degilde ablam yanimda durabilir mi diye sorucam refakatcim ablam olacak çünkü teşekkür ediyorum yorumun için
Freyja ikiprensannesi53_ anne de ya da bebekte herhangi bir sıkıntı yaşanmazsa 41 haftanın tam bitmesini bekliyorlar 41 bitti çağırdılar 41+1 de gittim doğum gerçekleşti
kralicee1903 Ben de şehir hastanesinde doğum yaptım 39+1 hünlükken suyum geldi ama açılmam olmadı suni sancı ile doğum yaptım yanına kimseyi almıyorlar 2 kişilik odalarda sancı çektim
_Goktugunannesi__ ikiprensannesi53_ 42 ye kadar bekledik en son 42+5 te yatışım sapılırak suni sancı ile normal doğum yaptım
BirPrensAnnesi___ ikiprensannesi53_ ben 41+2 de yapmıştım ama normalde en geç 41 e kadar bekliyorlar bi sıkıntı yoksa
eylulyagizmoms_ ikiprensannesi53_ 40a kadar bekledik kızımı 40+2 de oğlumu da hareketleri azaldı diye 39+6 da doğum yaptım
Goktugkalptugce ikiprensannesi53_ canım 40+1 de alındı suyum bittiği için önce normal doğum denendi başarısız olunca sezeryn