ikiprensannesi53_ normal doğum olarak gittim, suyum gelmişti. Normalde de zaten ertesi gün kontrolüm vardı 38. Haftada alttan muayne yapacaktı normale uygun mu diye. Gittim muayne oldum uygun dediler ama çok uzun sürede açılma olmadı, buda benden kaynaklıydı hamileligimde hareketli değildim. 38+1de doğum yaptım, bu bekleme durumu bebeğe göre de değişiyor sanırım tam bilmiyorum ama daha bilgili kişiler de yazacaktır