zmaanda benim bebeğim de saatlerce memede kalırdı ederdi de emerdi etraftan sürekli aç bu çocuk doymuyor aranıyor diye diye sütüm geri gitti sarılık oldu 1 ay mama verdim şuan keşke hiç kimseyi dinlemeseydim diyorum şuan bebeğine ne kadar verirsen ver içer doyup doymadığını anlamıyorlar zamanla oturucak merak etme sen çişli ve kakalı bezlerini takip et birde 3 4 gün sürekli emzir kilosuna baktır artma varsa duyuyordur korkma okadar süt içip doymuycak bebek yok kanımca kimseyi dinleme herkes bişey der sen emzirmeye devam et biberonada alıştırma memeyi bırakabilir, gaz sorunu olduğu için uyumuyordur çünkü çok süt veriyorsun gazını çıkart rahatlat öyle uyur onların sürekli gazları olur şuanda geçmeyen ne kadar çıkarırsa çıkarsın