-_-hUysUzvetatlikadin inan bilmiyorum canım dün gezmeye gittik acayip esiyodu oğlumda çok terliydi normalde asla terliyken rüzgara çıkarmayı bırak dışarı bile cikarmazdim o kadar pimpirikliydim dünde aman zaten hasta dedim hatta eşim bile çok şaşırdı 🤣🤣 sen diyo nasıl cikariyon nasıl izin veriyon diyo ben artık pimpirikliliği bırakıyorum dedim annemler felan baya şaşırdı 🙈😂😂 geçende kocaman dondurma yedirmistim dedim bu pimpiriklilik beni çok yordu saldım artık dedim dün çocuğum o rüzgarda o teriyle doyasıya oynadı havlu soktum sadece sırtına bağrına valla bilmiyorum kuzum çivi çiviyi söker mi derler çocuğun öksürüğü geçti🤣🤣🤣🤣 yani şaka bi yana canım valla bugün kalktığından beri hiç öksürmedi ama tabi antibiyotik kullanıyoduk bugün 5 veya 6. Günümüz olmasi lazım Şükür zaten aşırı bi öksürüğü yoktu ama bazen bi anda tutuyodu sonrada geçiyordu yine öyle bi anda tuttu buraya sordum o anda işte canım viksi sordum o anlık oda çok iyi gelmişti