Emine003 Kızlar oğlum 4.5 yaşında öksürüğü var biraz evde düz viks var bebek viksi de var hangisini süreyim dün bebek viksini sürdüm ama faydası olmadı sanırsam düz bizim kullandığımızı sürebilir miyim bilgisi olan var mı
orguormeyisevenanne Emine003 öksürük için bir de şey yapabilirsiniz iyi geliyo bi havluyu ütüleyip ısıtın üstüne kuru beyaz sabun sürün çocugun sırtına koyun öksürüğü kesiyo
Alyatrd Emine003 geçmiş olsun , vicksi neresine sürdünüz acaba , benim de kızım var 2,5 yaşında bebek vicksi varda pey fayda etmiyor, normal vicks için küçük mü acaba bilemedim 🤷🏼♀️
Eda1414 Emine003 yetişkinler için olan viksi bebekler için önermiyorlar maalesef bebek viksini bile 6 ay ve üstü olan bebeklerde kullanılıyor doktorunuza danıştınız mı
Emine003 orguormeyisevenanne o zaman bende süreyim canım ya öksürüyo teşekkür ederim canım yorumun için
Emine003 orguormeyisevenanne Çok sağol canım inşallah 🤲🏻🥰 Hemen sürdüm viksi valla öksürüğüne hemen şimdi etki etti eğer tekrarlarsa sabunlu havluyu yaparım bide canım. Viksi sürünce vay dondum vay soğuk diyo yav analarımız da bize zamanında çok sürdü nebilen bizde mi buz gibi oluyoduk 😂 Hayır bide ben pimpirikli biriyim sırtının üşümesi normal mi ya canım 🤦🏻♀️🤣🤣🤣yani mentollü sonuçta normaldir dimi😂😂😂Ay Allah’ım Yarabbim ya
orguormeyisevenanne Emine003 hhahahh ferahlatıyo ya üşüyorum sanmıştır😂😂😂 Aynen mentolden dolayıdır şebek ya bunlar😂😂😂😂 rica ederim canım ❤️
Emine003 Alyatrd Belki küçük olabilir canım sırtına bide bağrına sürdüm 4.5 yaşında ben ilk defa sürdüm canım belki mentollü felan ya ağır gelebilir mi inan bilmiyorum
Emine003 Eda1414 1 sefer sürdüm canım iyi geldi baya bebek viksi galiba artık büyüdüğü için etki etmiyor önceden ederdi ama bu sefer etmedi bende burda sorayım dedim sürenler varmış öyle olunca sürdüm canım iyi geldi mışıl mışıl uyuyo çok şükür
Eda1414 Emine003 iyi bari fayda etmiş demekki bal tüketiyorsa çocuğunuz sabahlar öksürük için bir kaşın falan bal verin bogazlari yumuşatır 🌸