Deletedmom_104 bizim kaka tutma sorunumuz nerdeyse bir yıldır var dönem dçnem kullanmak zorunda kalıyoruz biz dulcosoftu kaka tutmayı bırakıyor sonra bir kez kabız gibi oluyor başa sarıyoruz o yuzden kabız olacagını anladıgımda veriyorum. Birde magnezyum calsine var toz yoğurt içine ilacın içinden çıkan kaşığın küçük kısmı ile koyup ksrıstırıyorum o kakayı ishal gibi yapıyor tutamıyor yapıyor büzim son çare bu ilaç idi şimdi iyiyiz şükür ama 5gun yapamadıgını biliyorum birde bu ses çıkaran sifonlu klozetlerin çok faydası oldu bize