Deletedmom_104 Anneler kizim 4.gun yapabildi kakasini. Cok katıydi hafif kanadi. Duphalac basladik. 3yasinda. Gunde 10ml. Bugun 5. Gun. Yinr kakasi var silince geliyor sma bi turluyapamiyor. :( ne onerirsiniz
Umayduru25 Deletedmom_104 22 aylıkdı basladıgımda 3 gun yapmadı sonrasında oturdum onune konusmaya basladım elını tutayım sen kakanı yap bıraz zor olcak ama sen basarabılırsın falan dıye bızde ıse yaradı hala daha gelınce elımı tutuyo hatta ben yaparken gelır elımı tutar aferım anne dıye
Mercosey Deletedmom_104 probiyotik barsak florasını düzenlemek için gerekli. Şurup ise daha çok kakayı yumuşatmaya yönelik o yüzden kullanılır. İkisi farklı şeyler
Deletedmom_104 Umayduru25 Masallah. 4.gun yapti simdi yine var ama takildi kaldi. Duphlc verdim gunde kc ml lac kez vermelym
Musmutlubiri Deletedmom_104 bizde bu durumdayız malesef. Bugun5. Gündü hala kakasını yapmamıstı ıkınıp duruyodu ama yapamamıstı. Doktora danıstım. Poposu acıyorsa yara olduysa acıdan korktugu için yapmayı reddediyor olabilir dedi. Anestol krem verdi sür orayı uyusturup rahatlatır kakasını yaparken acı hissetmez dedi. Birde lavman verdi ama ben tam yapamadım ağladı oğlum. Bugun parkta yaptı çok şükür ama çok katıydı gerçekten. Kullandıgınız işe yaradımı? 🙁
Deletedmom_104 Musmutlubiri benmki 4.gun yapmisti sonrasinda basladim suruba bu surec icin. Suan var kaka aama korkudan yapmiyor
Musmutlubiri Deletedmom_104 aynen acımasından korkuyorlar kesinlikle inşalalh bunuda aşıcaklar zor onlar içinde :(
Bobmarley Deletedmom_104 ilk başlarda alışana kadar duphalac kullandım. Her gün akşamları yarım saat tuvalette kaka saati yaptım. O otururken ben masal anlattım kitap okudum kaka yapması gerektiği üzerine falan konuştum. Sonra rutin oluştu her gün aynı saatte kaka yapmaya başladı. Duphalac i da bıraktım.
Busramaden Deletedmom_104 aksam da 5 ml verebılırsın sabah 10 aksam 5 dr bıze bu sekılde onerdı hatta aksam 5 de yapmazsa 10a cıkart dedı yapamadımı sabah 15 ver dedı bı rahatlasın ama ıshal olmasın rahatladıgında kı kaka kıvamı a bak cıvıksa son ekledıgın 5ı dusur dedı bu arada duphalac kana karısan bı ılac olmadıgı ıcın kullanmadan her hamgı bı sorun yok tek sorun ıshal oldugunda hemen bır muz verıp dozu dusurmek
Busramaden Deletedmom_104 10 aylık basladık bız ama kabızlık tedavısı gordugu ıcın tuvalet egıtımınde tekrar baslıcaz cunku hıc kabız olmaması gerekıyo