Ilay1710 ben öyleyim malesef okuldan çıkıyorum üstümü bile değiştirmeme fırsat kalmıyor ve sürekli ağlayan gece gr uyumayan bi bebek, o yorgunlukla dışarı çıkalım diyorum bebebl arabasında kıyameti koparıyor sonra koştur koştur eve geri gel , çoğu zaman 1 saat uykuyla duruyorum ve okuldaki öğrencim otizmli gerçekten zor Allah hepimizin yardımcısı olsun en başta bebeklerimize eşimize bize sağlık huzur versin inşallah