Ilay1710 huzursuz olduğu anda bunların hepsinin geçici olduğunu ve üzüldüğün her şeyin hoş bi anı olacağını hatırla canım. Bazen diyorum ki ölecegim son animda Rabbimden dileğim bebeklerimin yüzü, doğduğu anları ve türlü yaramazliklarini görmek olsun 🤲 işte öylesine bi sevgi ❤ Rabbım onlara can sağlığı versin biz herseyi aşarız Allahin izniyle 💪