Seymalvina pasaminannesi06 tv de bozanın süt yaptığını ancak bebeğe çok gaz yaptığını duydum sizin bebeğinizde böyle bir sıkıntı oldu mu ?
pasaminannesi06 Üçüncü günüm öyle bir sıkıntı görmedim Bebeğim 3,5 aylık olmak üzere belki büyüdüğü icin kendisi çıkartıyor ama dediğim gibi çogu şey bunye ile alakalı benci
aynurkeskin Annesibebisi yok o kadar sık içmiyorum aklıma geldikçe ara ara haftada bir ona rağmen deli gibi süt yapıo👍
Esm NurayHazal bulgur çok süt yapar ama bebeğinize acayip gaz yapabilir ben yediğimde bebeğim mahvolmuştu
11RabiaAsel11 Kuru incir Kuru erik Kuru üzüm Hurma bunların hepsini kaynatıp kompostosunu yapın şekersiz ama müthiş süt yapıyor 👍
UmmOmerHattab Buketvebade haftada bir kaç kez içebilirsin. Benim sütümü arttırıyodu. Hemde bebeğinde gaz sorunu varsa ona yararlı olur. Senin de uyku kaliteni arttırır
Medinetass NurayHazal evet anne sütünün %80i su ama bebeğin gelişimi ve vitaminleri için vitaminli veya yararlı şeyleri yemek lazım bence👍🏻 Ama tahin pekmezi karıştır petibör bisküviyle veya bebe bisküvisini batır ye bence %100 süt yapıyor 👍🏻
aynurkeskin Seri rezene rakı gibi kokuyor ıyk ,kimyon çayı zate bi tuhaf bence 😝 ama alıştım gerçi içmeyince kötü hissediyorum kendimi bu sefer 🤣