Siyahpapatya eftalyamom26 9. Ay aşı takvimi dolu olduğu için doktorun dediği gibi 7 ye karar verdim. Herkesin doktor takviminin ayrı olduğunu bilmiyordum. Kimse de sıkıntı yaşamamış 😊yine de çok teşekkür ederim💕
oglum01 Ysmn11-11 canım uzun zaman olmuş ama masıl aşı takviminde yol izledik hangi aylarda bexero hangi aylarda nimetik yaptırdınız acaba