eftalyamom26 fakat bu aydan önce menenjite yakalanmayacağı anlamına gelmiyor Allah korusun şu ara da artış varmış malum sürekli göç alıyor ülkemiz . maddi imkanı elverenler 3.ay gibi başlamalı diye düşünüyorum . Özellikle kalabalık şehirlerde yaşayanlar kalabalık yerlere giren (keyfi ya da buna zorunda kalan) , hastaneye sık gidip gelen.. bu gibi aileler daha da dikkat etmeli . Doktorlar bu aşıyı planlarken tüm bunları göz önünde bulunduruyor . Yaşadığımız semt , gezdiğimiz yerler farklı hepimizin . Birbirimize tavsiye verirken bunları düşünmemiz lazım 🙏