efeninannesi4207 canım karnını doyurmak ve başını sokacak bir evinin olması değil sadece geçinmek dediğin. Doymak ayrı beslenmek ayrı. Her gün ekmekle de doyarsın peki ya alman gereken onca vitamin, protein vs ne olacak? Nefes alıyor durumda olman yaşadığın anlamına da gelmiyor. Sözüm meclisten dışarı, kaç kere yurtdışına gidebildin? Yurtdışını geçtim kaç kere yurtiçinde gönlüne göre bir yerde tatil yapabildin? Ya onu da geçtim hiç sinemaya, tiyatroya, konsere gidiyor musun? Bu da ruhunu beslemek işte. Yaşıyoruz işte be tadında geçinmek, yaşamak değil haberin olsun.