Puahahah Eda1414 anladim hic kullanan yok etrafimda o yuzden yazdim buraya goon genel tavsiye o benim aklima gelmemisti arkadaşlar hatirlatti sagolsun onu deneyecegim
Puahahah Esraerdemserin goon ve baby turco ikisinide arastiracagim ama goon daha cok kullaniliyor sanki ama fiyatlari da arastirip deneyecegim tesekkurler
Puahahah Sekerpare_ valla hepsi ayni benimki de arkamdan surekli atip tutuyor ama hep inkar hep inkar hic biriyle muhattap degilim kafam rahat en güzeli buymuş
Sekerpare_ Puahahah Bende aybj depremzedeydk evimiz ağır hasarlı idi yeni doğum yapmıştım on gün kalamadık onlar da bebeğim zatürre olmuştu onda bunda kaldık hep benden uzak Allaha yakın
TheBaby Puahahah Bebem natural almalısın inanki. Baby turco içinde kurt çıktı. Molfix çok sıkıyor. Baby me çok iyi bi bezdi bozdular onuda. Sleepy hem sıkıyor hem taşırıyor
2_anne_ TheBaby baby turco kullanıyorum ben kurt mu çıktı şimdi pimpiriklendim ben. Nasıl kurt çıkıyor bezden?
TheBaby 2_anne_ Bayağ çıktı bende şşaırdm. Yeşil kurt. İncelemeye yolladım. Hatta gönderilerimde var kurtun fotoları
2_anne_ TheBaby ayy denk gelmedim bana hiç denk gelmedi ama bundan sonra bezlerken daha dikkatli bakarım. Tuhaf oldum şimdi kötü olmuş.
Milkshakee Puahahah pure baby çok kötü pişik yaptı baby turco ve sleepy taşma yaptı molfix kullaniyoruz
Puahahah Milkshakee bende suan molfix kullaniyorum 1 numara buyuk olmasina ragmen biraz tasiriyor ben mi yanlis bagliyorum bilemedim
bohemianmom Sleepy ve Prima dışında hepsi taşırdı. Zaten molfix jel gibi şeyler bırakıyor o yüzden molfixden vazgeçmiştim. Goon demişler biz Goon da denedik çocuk pişik oldu mahvetti çocuğu tabii bebekten bebeğe değişir.
Neslihan81 Puahahah molfix kullanıyorum çok memnunum Bi kere bile pişik yaşamadık 3 aydır kullanıyorum ilk 3 ay ne denediysem pişik yaptık çok şükür
Mrvklc97 Puahahah migros minies, tam umutsuzca bunu da deneyeyim diye aldığım ve çok memnun kaldığım bez. Zaten canbebe üretiyor