Puahahah Kızlar başlık ilgi çekmeyince gelmiyorsunuz o yuzden oyle yazdim🫣asıl sorum şu pure baby yada baby turco bebek bezi taşırır mi kullandiginiz pisik yapmayan uygun fiyatli bezleri paylaşırmisiniz suan molfix kullaniyorum 1 numara buyuk yinede taşiriyor
Eda1414 Puahahah pure baby pek beğenmiyorlar baby turbo güzel oluyor bir beden büyük alırsanız taşıtmaz
GunesSila Puahahah sleppy serilerini kullanıyorum. Sadece bi paket baby turco aldım o da güzeldi bence sleppy ve ondan memnunum
Sekerpare_ Puahahah Güldürdün beni 🤣🤣🤣iki ay önce ben dövecektim eşim elimden zor aldı 🤣🤣🤣🤣bana o.. Dedi sonra dediğini inkar etmeye geldi evime aybj lafları ona dedim parçalayacaktm da aldılar elimden işte
Puahahah Eda1414 pure baby 2 alana 1 bedava yapmıs ıslak mendil aldım 24 paket 203 liraya bezler uygun gibi geldi 2 al 1 ode olunca tutulmuyorsa iyi degildir o zaman tesekkurler
Puahahah Sekerpare_ valla hepsi ayni benimki de arkamdan surekli atip tutuyor ama hep inkar hep inkar hic biriyle muhattap degilim kafam rahat en güzeli buymuş
Eda1414 Puahahah goonda çok güzel ve diğer bezlere göre 1 beden buyukboluyor mesela baby turcoda 4 alıyorsan goondada 4 beden alıyorsun ama 5 numara gibi oluyor
SetenayCo Puahahah İlk tercihim her zaman prima premium care ama daha ekonomik tavsiye isterseniz; Sleepy bio natural Sleepy ecologic Goon premium soft
sezer2022 Puahahah canım aramaya bez yazınca dünya kadar post ve tavsiye çıkıyor 🙈 yani insanların sürekli bez mama postu açmasına başlık değiştirip ilgi çekmesine gerek yok
Puahahah sezer2022 zaten once bakiyorum sonra post açiyorum ama benim merak ettigim bez markasi yok bulamadim canim
Eda1414 Puahahah genelde pişik yapma olasılığı çok oluyor pure babynin o yüzden de ucuza satılıyor genel kullananlar çok memnun kalmıyor içeriği de temiz değil sanırım araştırmanız lazım
aysegultuna Puahahah goon çok iyi ben hepsini denedim ama uzun zamandır goon u kullanıyorm. Hiç taşırmadı balon gibi şişiyo sabaha kadar 😁🤦🏻♀️
Puahahah Eda1414 anladim hic kullanan yok etrafimda o yuzden yazdim buraya goon genel tavsiye o benim aklima gelmemisti arkadaşlar hatirlatti sagolsun onu deneyecegim
Haffuse Ben kizomda turco kullaniyorum, hassas oomasina ramen bez kaynakli pidik olmadi, gece boyunca degistirmiyoru. Sizma yapmiyor…. Ve yumusacik, tam bedenini kullanmalisin, 1 numara buyuk denedim, ciddi sizdirdi, kizim 9.5 kilo ve 4 no kullaniyorim
Esraerdemserin Puahahah ben baby turco kullanıyorum yanlışlıkla külot bez sipariş etmiştim onda her gece tasma yaşadım Şu an bir beden büyük cırtlı bez kullanıyorum hiç bir problem yaşamıyorum
Puahahah Esraerdemserin goon ve baby turco ikisinide arastiracagim ama goon daha cok kullaniliyor sanki ama fiyatlari da arastirip deneyecegim tesekkurler