BBeyzaa benim bebeğimin gazı vardı 3 haftadan sonra uyumadı. Emzirirken uyurdu emmezdi ağzı memede sadece, koyduğum anda ağlamaya devam ederdi. Gazı vardı bununla mücadele ettik, ardından da doymadığını anladık kontrole gittiğimizde. Karnı güzelce doyunca uyumaya başladı, kilo alıp çenesi kuvvetlenince de uyurken bile aktif emmeye başladı böylece uyumayı öğrendi 😊 sonra kendi kendine bir düzen oluşturdu ben sadece ona ayak uydurdum günde 4 kez 1 buçuk saat uyuyordu gece 9 da uyuyup sabah 6 ya kadar uyuyordu(4-5 kez uyanırdı açıktığı için) .. yani diyeceğim doyduğundan emin olmalısın, sancısı var mı buna bakmalısın, sıcaklamış mı, burnu tıkalı mı.. bunlar çok önemli bizim doktorumuz hiçbir bebeğin uygun ortamda uykuya kayıtsız kalamayacağını söylüyor 🤷♀️ yarım kundak beyaz gürültü tavsiye ederim.