1koalannesi (3bucuk aylık)sabah 7 gibi kendisi uyanıyo önce biraz emiyor acıktığı için sonra ben uyutmuyorum altını değiştiriyom,vitaminleri var onları veriyorum sonra eline hışırtıli kitap falan veriyom 1 saat oyalaniyoruz öyle sonra tekrar emziriyorum doyunca emzik emmek istiyo (ben anlıyorum artık ne zaman istediğini) ve tekrar beraber uyuyoz 9.30-10.00 arası uyanıyo. Biraz emzirip 2 saat uyanık duruyo 12den sonra tekrar emzirip emzikle uykuya dalıyo Max 1 saat uyuyo. 13 gibi uyanıyo yine aynı düzeni tekrarlıyoruz 15.30-16.00 tekrar uykuya geçiyoz genelde hep 1 saat uyuyo. 17 gibi uyanıyo emiyo oyuncakla oyna falan 1 2 saat geçiriyoz uykusy gelmeye başlayınca duş aldiriyom biraz uykusu açılıyor öyle burnunu açıyorum vs rutinleri yapıyoruz 8.30dan sonra emzirip uyutmaya geçiyoruz uyuyunca beşiğe koyuyom kendisi 3 4 saate 1 uyanıp emip tekrar uyuyo hergunumuz böyle. Nerdeyse doğduğundan beri böyle yapıyoruz bebeğimde alıştı sanırım. ( Maşallah diyelim lütfen :))))