Serene bende yandan fermuar olayını cok sevdim aslında☺️ Ama sizin gibi hiç düşünmemiştim🤔 bebegim 6 aylık bende 6 -9 aylık olarak alıcam cok uzun süre giymicek içimde kalmasın bunu görünce diğerlerine bakasım gelmiyor🙊 teşekkür ediyorum yorumunhz için🌸