Aral Hm den https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0734930006.html bu montu alan varmı acaba? Memnunmusumuz?
ayazasaf Aral hm in ürünler çok kaliteli aslında pahalı değil bence çoğu ürünler bile bunun kadar fiyatlı ama kalitesi 0
Merve201119 Aral ben aldım canım oğluma siyahını valla bir kere giydirdim ama çok güzel gerçekten duruşu filan kaliteli kumaşı yıkadımda gönül rahatlığıyla alabilirsin
AygulSina Aral ay bunu gormustum cok guzeller benimde almam lazim h&mden almayi dusunuyorum istersen acele etme cuma gunu gidicem magazasina bi aksilik cikmazsa bakarim sana soylerim sonra nasil kalin mi vs diye
Aral ayazasaf bende cogu zaman hm ya da lcw den alıyorum. Gittigim amvlerde sadece bu markaların ürünlerini beğeniyorum. Daha cok hmden alışveriş yapıyorum. Kararsız kaldım magazada buşaöadıgım için emin olamadım nasıldır diye
0401emir Aral mont bence görüp denemeden almayın. Kalınlığı önemli ben netten beğendim zarada gidip denedim kar kışta giyicekler üşümesinler 🥰
Tahmina Kış için istiyorsanız zaraya da bi bakın derim, biz hemen hemen aynı fiyata çok güzel kalın şişme mont aldık kürküde çok güzel tok duruyor
ayazasaf Aslında kışın çok kalın tek kat giydirmek doğru değilmiş bi kaç kat giydirilmesini söylüyorlar
aimra Henüz küçük bebekler için astronot tulum daha kullanışlı oluyor hem tüm bedenini kaplıyor hem de beli açılmıyor, fiyatı da aynı üstelik 👍 Bunun kullanışlı olacağını düşünmüyorum şu an için ve çok ince gibi duruyor sanki
Aral aimra doğru söylüyorsunuz aslında ama antalyada yaşıyorum ve aşırı soğuk daha görmedim burda. Cıksam bile arabayla gidiyorum kapalı mekanlarda oluyorum o yüzde. Çokta gerek duymadım🤔 teşekkür ederm❤️