Alparslanozge Taneli gıdalara başlamakta geç kalmışsınız.Artık yavaştan hayatınızdan blender’ı çıkarın,öğürse de kussa da vazgeçmeyin.Bütün bebekler öğüre öğüre kusa kusa taneli ve katı gıda yemeye alışıyorlar.
Eğer cesaret edemezseniz ileride çok zorlanırsınız ve ucu gelmez.Çevremde 4-5 yaşına kadar her şeyi blender’la geçirip yiyen çocuk örnekleri çok.
sabah çok erken uyanıyor ve hemen kahvaltı istemiyor.Mama içiyor kalkar kalkmaz.Saat 10-11 gibi kahvaltıya geçiyoruz.
pankek,tost,omlet,haşlanmış yumurta,yumurtalı ekmek,yağda yumurta çeşitleri dönüşümlü olarak yiyor.Yanında da peynri,zeytin,salatalık bazen keçiboynuzu ezmesi.
öğlen 1 gibi meyve yiyoruz mutlaka.bazen kek,bisküvi vs varsa onlardan da atıştırıyor.(ev yapımı hepsi)
akşamüstü 4 gibi sebze yemeği ya da çorba
akşam da yemekte bizim yediğimiz ne varsa ondan yiyor.
akşam yemeğinden sonra da meyve atıştırıyor çoğu zaman.gece uykusuna geçmeden de mama içip yatıyor.