[silindi] Sonbahar ve Kış insanıyım sonbaharın verdiği huzura bayılıyorum yapraklar sararmış kartpostallık manzaralar sonbahar giyiminide hafif trenckotluk havaları çok severim🍂🍁 Ahh Kar yağışında kahve içmeyi çoook severim, eşimle özellikle cam balkon önüne oturur kahve , salep içmek kokulu mum ışığında en bi sevdiğimm🥰🥰Aralıkta doğduğumdan ayrı bir seviyorum Kış’ı ❄️☃️⛄️