[silindi] Baharı seviyorum. Bana yeni umutlar yeni başlangıçlar gibi bir enerji veriyor. Sonbaharı sevmiyorum ,son bitiş gibi geliyor, kasvetli oluyorum. Aksine de bebeğim sonbaharda doğdu belki algımı bu sayede kırarım. Kışın da samimiyetini seviyorum. Sıcak çay, kitap, battaniye..
Yazı memleketteyken(Ordu) seviyordum ama şimdi Bursa’dayım alev aldık resmen🔥