HabibEysa tedbir amaçlı o şekilde söylüyor kimi bebeğin kanında da enfeksiyon gelişebilir onu temizlemek uzun sürdüğü için bir hafta demişlerdir tabi bu her bebekte olan değil bizede tedbir amaçlı bu şekilde söylediler diğer günü aradılar sonrasında yine değerimiz yükseldi ve iki gün yatış verildi sarılık ve kanda enfeksiyon da olabilir dendi ve takibi için. U defa tekrar iki gün yattı sonrasında çok şükür bir şey olmadı oğluşum iki yaş olacak o yüzden her ayın ayrı bir zorluğu ve endişesi var geçecek güzel annesi yavrum kollarında tekrar olacak