Hepinize çok teşekkür ediyorum..1 Temmuz da doğdu bebeğim ilk testi 9 du sık sık emzirdim ama işe yaramadı bugün test 19 çıktı hemen yatırmamız gerek dediler..ve yoğun bakıma aldılar yavrumu bana sadece elbiselerini verdiler..1 hafta 10 gün sürer dediler bu kadar uzun sürmesi beni tereddüt ediyor..inşallah sağ salim Kavuşurum bende yavruma