Sinemdenizci lansinoh elektrikli tekli 1 hafta kullanıldı bebeğim yoğun bakımdayken. tertemiz kutusuyla duruyor alınalı 5 ay oldu. biberonu hiç kullanılmadı. 290 tl ye alındı 175 e satıyorum.
Glycn Lansinoh tekli sagma makinam var canim 100₺ birakirim hediye 2in1 modeli geldigi icin satiyorum iyi durumda 👍🏻
alyaderinsozdemir Busekayra16 ikili ama tek göğüse uygulanabiliyor bnde tek göğsüme kullandım o yüzden bir biberonu hiç kullanilmadi eşim iyisi olsun die ikili almış 😄
Busekayra16 alyaderinsozdemir çekim gücü düşüyor diye bi söylenti var ya ikililer ile ilgili o kafamı epey karıştırıyor bide cok bi bütçe ayıramıyorum açıkçası 😟
alyaderinsozdemir Busekayra16 tek gogsumden 120 ml sagmistim motor gücü düşüş yapmiyo yani ama bütçeniz uygun değilse siz bilirsiniz
SukranUras Princess1 160a satıyodum ama biberonuna el koyduk kullanıyoruz 😊 o yüzden 140 lira. Geniş ağızlı bütün biberonlarla uyumlu kendi biberonu da 22 23 lira civarı
Dmlaa Bendede philips avent elektrıklı var. Sıfır sayılır 1 hafta denee amaclı kullandım sadece kaldı oyle. 550 ye aldım. 250 ye verıcem