Salmanc Princess1 baby plus tekli elektrikli göğüs pompası var benm sıfır 170₺ 85₺ veririm biberonunu veremeyeceğim için oda . Garantisi devam ediyor
Asafemir Princess1 avent var isterseniz sıfırdan farksız kaynatıp kaldırdım herşeyi içinde göğüs pamuklarını dahi kullanmadım çok kullanamadım bebeğim memeden emdi sadece sütümün ne kadar geldiğini kontrol ettim bide 8 gün küvezde kaldı orda kullandım dolap uygulamasından 256 tl vericem
Fyzkcr Princess1 bende de Kraft solo elektrikli göğüs pompası var canım ilk günler bir iki kez kullandım daha hiç kullanmadım kaldırdım tertemiz yani
alyaderinsozdemir Busekayra16 lansinoh elektrikli göğüs pompası ikili mastit olduğundan 2 kere kullandım gogsumu boşaltmak için o kadar
Asafemir Philips avent sıfırdan farksız kaynatıp koydum kutusuna e bebekten alınma 2 yılda garantili 1 buçuk yıl garantisi var 250 tl vericem 500 e almıştım biberonu yok sadece
SukranUras Princess1 merhaba bende mamajoo tekli elektrikli var düşünürseniz. 6 7 defa anca kullandım. Mama meme gidiyoduk memeyi bıraktı bi ümit sağarsam belki biberonla içer dedim ama yok içiremedim miniğime bi türlü. Sterilize edildi duruyo kutusunda.