Mervee0227 askmoglum yani şuanlık böyle bişey hissetmiyorum hiç şişkinlik yok ama çok depresif ve agresifim şu aralar ilaçtan olduğunu düşünüyorum
Mervee0227 askmoglum ben ne olur ne olmaz diye beklemiştim doktora bende sormamıştım ama kullanmaya başladıktan hemen sonra korumaya başlıyormus
gulo2106 MeTeCa ben adetlerim bitti 2 hafta geçmişti hapı öyle alıp başladım hala devam ediyorum adetlerim gelmesi gerekiyor gelmedi hapı mı bırakmam gerekiyor nasıl yapmalıyım
MeTeCa gulo2106 Hayır Cerazette’ yi sürekli kullanmak gerekiyor. Bende de öyle etki yaptı. Regl olmadım. Bu durum benim hoşuma gitmediği ve artık hormonlarımla oynamaktan vazgeçtiğim için ilacı tamamen bıraktım.
gulo2106 MeTeCa anladım bende yeni başladım devam ederse bırakırım peki bırakınca hamile kalmam değil mi
MeTeCa gulo2106 Herhangi bir koruma olmazsa kalabilirsiniz. Ben kendi isteğimle bıraktım. Eşim korunuyor. Buna rağmen gebelik olursa da kabulüm. Çünkü artık birşey kullanmak istemiyorum. Normal döngümde devam etmek istiyorum, o yüzden.
gulo2106 MeTeCa geri çekilme ve hap başka birsey yok eşim de prezervatif sevmiyor bende sprial taktirmak istemiyorum ztn eşim işinden dolayı fazla evde olmuyor geldi mi 1-2 gün kalıyor geri gidiyor
MeTeCa gulo2106 Geri çekilme koruma yöntemi değil. Kendinize uygun başka yöntemler düşünmelisiniz o halde
gulo2106 MeTeCa bende kararsız kaldım napacami bilmiyorum da cuma günü doktora gidecem baklm ne söyleyecek