Kızlar şu elalem dediğimiz millet çocuğunun şu an dönmesi lazım niye dönmüyor bilmem ne diye bir sürü laf Edip duruyor takmak istemiyorum ama insan ne kadar çok takmiycem veya takmıyorum dese de maalesef etkileniyor sadece sizlere sormak istiyorum bu dönme meselesi kimisinde altı aylıkken kimisinde dört aylıkken kimisi 2bucuk üç aylıkken dönüyor muş şu an üç çay 11 günlük bebeğim kendi kendine dönmüyor sizler dönmesi için özellikle bir şey yapıyor musunuz yoksa elbet bir gün dönecek deyip üstüne uğraşmıyor musunuz Ozellıkle