Sessiz_oyuncu Senaybaris bende böyle derim inşallah. Aşırı terleyen bi yapıdayım bunalıma giriyom resmen. İnşallah bnde memnun kalırım alıcam mutlaka
Sessiz_oyuncu OptimusPrime gebzedeyim aslında ama istanbula pek geçemiyorum. İstanbulun neresinde o dediğiniz mağazamı
Sessiz_oyuncu OptimusPrime hiç fırsatım olmuyo gitmeye. 2 çocukla zor biraz 🥰 ama aklımda bulunsun geöersem o tarafa mutlaka uğrarım çok sağol canım 🥰