Mirac22 Mama bebekten bebeğe değişir. Sütünü içerken vücuduna şu an tanımadığı bir gıda giriyor. Bağırsakların alışma süreci diye bir süreci var 15 günlük. Sabırlı olmalısın. Yarın başka mama alıp denesen bu seferde bebeğim ishal oldu sırtına kadar kirleniyor ne yapıcam dersin. Sürekli mama değişikliğide bağırsaklar için doğru değil yani. Bu süreçte doktorundan duphaloc iste. 0.aydan itibaren kullanılan alışkanlık yapmayan ihtiyaç halinde kullanılan bir şurup. Hatta sezeryan sonrası bizede veriyorlar. Miktarını doktoruna sorup verebilirsin