Mirac22 Kızlarrr oğlumu emziriyorum ama sutum yetersiz diye mamaya basladim Aptamil 0-6 ya fakat 3 gundur kaka yapmiyorr sikayet arasinda kabizlik yapiyor falan yazmislar basina gelen var mii birde onereceginiz bir mama 😢
AviL06 Ben sma optıpro kullanıyorum memnunum kabızlık yaşamadım🌹 hemsiremiz ya sma ya da hipp tavsiye etmişti Mirac22
Twinsmom-- Mirac22 Ama onun çok çeşiti var aptamil 1 aptamil prosyneo var tamam sizin kullandığınıa baktım prosyneo kullanabilirsiniz kabız yapmıyor
EceDM Mirac22 mamaya gecince bazen kabızlık olur birkaç gün. 1 hafta, en fazla 10 gün yapmazsa sorun teşkil eder. Hemen değiştirmeyin, bir gözlemleyin bence. Fakat Aptamil çok temiz içerikli değil. Hipp veya sma’yi tercih edin değiştirmek isterseniz.
Zehrakizim06 Mirac22 ben 2 3 çay kaşığı veriyorum karnına masaj yapıyorum bide ayaklarını hafif hafif karnına götürüp getirıyorum iyi geliyor o zaman yapıyor
Mirac22 Neslihan81 degistiricem iste bende birde keci sutlu mamalari oneriyormus herkes anne sutune en yakin sey keci sutuymus