ayisigi3 merhaba 😍 Aralıklı oruç yaptım ben.ilk öğün 12 ikinci öğün 5 bck 6 da bitirdim.8 den sonra birşey yemedim.sadece sıvı tükettim,şekersiz olması koşulu ile.sabah normal kahvaltımı yaptım 2 dilim tam buğdayı ekmeği ile kahvaltıda ne yenirse yedim yeşillik ihmal etmedim süt açısından.acıkırsam ufaktan bir ara öğün yaptım kuru meyve ya da mevsim meyvesi ne varsa porsiyon kontrolünde tabiki.akşamda eve ne yaptıysam yedim.pilavı makarnayı da porsiyon kontrolünde yedim her zaman yemedim ama.yine salata yaptım sürekli.bu şekilde benden gitti kilocuklar.darısı sizin başınıza.hala da devam ediyorum ben biraz fazlam var dahaa 🤭 size de kolaylıklar diliyorum🙏🏻 inanın bir hafta tutun kendinizi,kilo verdiğinizi göreceksiniz ve motive olcaksınız.ben öncesi sonrası fotolarıma bakıyorum kaçamak yapacak olursam vazgeçiyorum az emek etmedim diyorum bozamam diyorum tadını bilidğim şeylerle diyorum.bu arada yasak tabiri yok aralıklı oruçta o yüzden sürdürülebilir bir yaşam şekli olabiliyor.sadece akşam 8 den sonra birşey yemeyin.canım istedi dışardan da yedim canım istedi tatlıda yedim sadece saatlere uyun ve birazda porsiyon kontrolünde olsun 💕