Dilanclk21 bende doğum yapalı 7 ay oldu 55 ile hamile kaldım 76 ile doğum yaptım doğumdan sonra ilk 10 günde 63 e düştüm falan sonraki 6 ay yapıştı kaldı o fazlalık 8 kilo emzirdiğim için çok yiyordum üzerine kilo almadığıma dua ettim. Sonra bana bir geldiler dedim yaş 35 veremezsem kalır bu kilo diye 1 Haziran’da aralıklı oruç sistemine başladım öğlen 1 de kahvaltı yaptım sağlam şekilde sabah 9 dan kahvaltıya kaldı ılık zencefilli limonlu su, kayısılı su, bitki çayı, filtre kahve içtim. Akşamda 7 de evde ne yemek varsa yedim ve 3 lt su tükettim fakat akşam 8 den sonra sıvıdan başka hiç bişey yemedim. Ben sadece bunları yaptım ekmeği komple kestim pasta börek. Şirin azaldımı tabiki arttı daha çok sıvı tükettiğim için unutmayın yemek arttırmaz sıvı tüketimi en balında bol bol su içmek arttırır. Tam 30 günde 63 den 56 ya düştüm. 6 aydır veremediğim 7 kiloyu bir ay da verdim. Hatta bayramda sağlam yedim şu anda pek dikkat etmiyorum ama emzirdiğim için 56 dan yukarı çıkmadım bir iki kilo daha verirsem süper olacak eski kıyafetlere girmenin mutluluğu paha biçilemez 🤗