Sevim07 Mdhaaa ya artık 8.30 da yatırıyorum daha rahat çünkü son uyku ve uyku saat arasında ayakta tutuyorum çok mizmiz şimdi daha iyi yani bir 45 dk oynuyor ve daha huzurlu uyuyor zorlamış gibi olmuyorum Sizin bebiş ne zman uyuyor
Ahanife Sevim07 6 ay 21 günlük 5 den sonra bir haller oluyor sürekli kıpırdanıyor uyanıyor kafasını kalkıyor sağa dönüyor sola dönüyor sırt üstü dönüyor sürekli dönüp duruyor yanı şuan bile ayağım da sallamaya çalışıyorum