[silindi] bende dün yatağa aldimm kollarima bazen öyle yatarız... kesintisiz uydu sıpa anlamadım vallah ....bide gece hiç anlamiorm emior beni felaket gaz sancısı çekiyor bide ben dikakt ediorm yediklerine .. 1 Saat dayandim uyutmak için
Sonra işte aldım.yanima🔪🙄