Humeyra66 ya bizim diş de başladı galiba erkenden doktor olamaz dedi ama benim dişlerim 4 aylık çıkmış , ve kızımın damağına soğuk uygulaması veya damak jel sürünce sakinleşiyor. Daha çok küçük o kaşıyıcıyı alıp kendi kendine kaşımayı da beceremiyor yavrum