Kevserakb bizde 3 ay 2 gunluguz sebebsiz bir huysuzluk war gunduz uykulari cok kisa ve aglayarak uyaniyor istahida cok azaldi zorla besliyorum resmen rota virus assisi oldk ondan mi diye dusundm huysuzlugu havalar sicak onada bi baglamak istedm bilemedmm hc bi fikrm yk neden boyle oldu 3 aylik bebelermz 🙄🤪