-Eraymoms- valla ne yalan söyleyeyim yaşımı tam hatırlamıyorum ama ne çok küçüktüm ne çok büyük sanırım 9-10 yaşlarım. Bir eve taşındık başta hiç bir sorun yok bir gün yemek yerken annemin telden video çekiyordum evde kimse yok biz dışında. Tv de açık değil. Videonun arkasında net duyulan bir ses var “tabağa döktü yeseydin” diyor. Annem gerçekten yemeği getirdi tabağa döktü yiyorduk anlam veremedik korktuk ama üstünde durmadık sesde böyle korku filmlerinde kullanılan ses efekti verilmiş gibi kalın, cızırtılı değişik bir ses. O olaydan kısa bir zaman sonra arife günü hiç unutmam kapı eşiğinden geçerken onlardan bi tane gördüm ben. Gördüğüm şey kuranda anlatılan silüetleri görünüşleri ile birebir aynı. Kısa boy, basık ön kafa arkaya doğru yükseliyor filan. Her şey gördükten sonra başladı işte. Gece kapı çarpmalarımı dersin. Evin altı bodrumdu ve evin yerleri de tahta idi gecenin yarısı tak tak tak vurma sesi mi dersin, evde çekilen fotoğraflarda arkadan gölgeler, silüetler gözükmelerimi dersin, her gece 9-10 yaşlarında olan beni korkutup, kaçırmalarımı dersin. Herkes o kadar korktu ki hiç namaz kılmayan annemle babam namaza başlayıp bana bile kıldırıyorlardı. Benim kafama Bıçak bile düştü. Taşındık zaten sonra anladık ki bodrumda tuvalet borusu patlamış ve orayı sahiplenmişler. Yani en azından anne babamın bana söylediği bu. Hala bazen o evin önünden geçerim başkaları oturuyor çok sormak istiyorum böyle bir şeyler yaşadılar mı yaşıyorlar mı.