-Eraymoms- inanırım çünkü dabbebin çekildiği köyün şehrin de oturuyorum herkes işte o köy yıkık dökük elektrik direkleri bile yok ama akşam her yer de ışık yanıyor çoban gece farklı gözüküyor gündüz gözükmüyor dediler he he dedim hep sonra kuzenim gitmiş evet gece bazı olaylar yaşanmış sonra ben gündüz gitmeyi tercih ettim gündüz yaz ayinda gittim bir tane yaprak oynamıyorken bir evin yakınına yaklaştığım da o evin camı çarpmaya başladı evden uzaklaştığım da ise duruyordu cam sonra geçtiğim yollarda keçi dışkısı yokken döndüğüm de baktığım da yerler de keçi dıskilari vardı ve yeni yapılmış belli sonra ben dalga gectim işte çoban nerdesin burdaysan bir işaret ver diye demez olaydım 🤦🏼♀️ ayağımın olduğu noktaya taş atıldı annemle abimle vs gitmiştik onlara sordum siz mi attınız diye hayir dediler ben onlardan şüphelendiğim için onların yanında bir daha dalga gectim bu sefer ayağıma taş atıldı o korkuyla arabaya nasıl bindim hala hatırlamam 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ yani inanırım böyle şeylere ama korkmamaya çalışırım çünkü çok şey çektiğim için korkmamak daha iyi