Bebeğimi yatağa enlemesine yatırmıştım kontrol edip tuvalete girdim daha girdiğimle çıkmam bir oldu yatakla duvar arası boşluğa düşmüş annem hemen almış yerden çok ağlamadı hemen aldım emzirdim sustu uyumaya devam etti ama ben uyandırıp keyfi nasıl bakmak istedim güldü huzursuz değildi canı yanmış gibi görünmüyordu her yerini kontrol ettim kızarıklık şişme gibi bir şey yok geri uyuttum takip edeceğim başına gelenler yorum yapabilir mi?