Ruveydaa ventolin i 5 lik siringaya cekip uzerini izotonik su ile tamamlarsaniz oksuruk olmaz, eger boyle yapiyorsaniz 5lik siringaya sadece izotonik nebuye koyun uzerine ventolin koyun. Tasikardi ve goz kurulugu yapiyor gunde 4 den fazla vermeyin. Ilk nebu tutup sonra burnunu temizlerseniz daha cok verim alirsiniz. Birde nazal nem oneririm uykuya gecis sirasinda yarim yarim burun deliklerinden sikip uyutursaniz gliserin oldugu icin tikanma ve okuruk yapmiyor rahat uyuyor. Ve uyurken yada gozlerini kapatmasina izin veriyorsa oyle verin. Tek basina ventolin yan etki yapar