Geçmiş olsun, bizde 5 aylık kızım için doktorumuzun reçetesi ile ventolin + cortair birlikte kullandık 1 hafta boyunca. Öksürük vardı, oluşan hırıltı ciğere inmesin diye bu şekilde düzenli kullandık sonrasında balgamı kusarak attı . Rahatlattı ve hastalık ilerlemeden müdahale etmiş olduk.
(Öksürüğün artması da bu durumda normal çünkü ciğerleri açılıyor , özellikle havayı alırken öksürmesi çok normal bi durummuş, hamileliğimde kendimde tecrübe etmiştim kendi alerji doktorumda aynı açıklamayı yapmıştı)