hulyaakin evet bu testleri biliyorum bizimki de yaklaşık 21 binlira tuttu dediğiniz gibi almanyaya gitti. Yalnız ben şunu merak ettim. Yani gelen sonuçta size ne dendi. Mesela bazıları b6 eksikliğinden, bazılarının sebebi yok, bazıları işte bilmem ne geninden diyorlar. Doktorunuz sizin çocuğunuzda şu şu sebepten epilepsi, bu yüzden şu şekikde tedavi edeceğiz. Gelen sonuca göre bu epilepsi türü tedavi edilebilir dedi mi? Çünkü almanyadan gelen sonuç çok önemli