hulyaakin biz de gen testi yaptırıyoruz almanyaya gidecek yarın yaptıracağız onu.evet doktorumuz bize west sendromu dedi. Şöyle ki şimdi biz p5p b6 şurup, synacthen iğne ve epix şurup kullanıyoruz. Yolun çok başındayız umuyoruz ki bu günleri de atlatacağız. Bebeğimde mucizevi bir şekilde fiziksel ve bedensel gerileme olmadı çok şükür. İnşallah da olmaz. Doktorumuz da çok umutlu iyileşeceğinden. İyi huylu olduğunu düşünüyor doktorlar. Bizin nöbetlerimiz 2 saniyelik olan biten selamlma nöbetleriydi ama çok şükür ki nöbetlerimiz de bitti şimdilik. 11 kasımda teşhis kondu. Rabbim tüm bebeklere, hastalara şifa versin. Allahım kimseye dermansız dert vermesin. Bizleri de evlatlarımızla sınamasın her günümüze çok şükür bin şükür