Valla ben de aynı durumdayım. Mahvolduk bu atak bizi mahvetti bi de bugün 4. Ay aşısı olduk şimdi geldik hastaneden ateş düşüremedik falan ama bebeğimiz zaten çok durmayan bi bebekti şimdi yatırır pozisyona getirirken beraber kıyamet koparıyor ve daha 22 gün var sabır diye diye geçiriyorum günleri üç gündür sıfır uyku napıcam bilmiyorum yakınımda kimse de yok bırakıp veya çağırıp dinlenebileceğim 😬