4 ay 8 günlüğüz. Bir haftadır bi değişik. Çılgın resmen. Hiç durmuyo. Sürekli huysuz. Uyku saati değişti gece 1-2 ye kadar uyumuyor. Uzun süre bir şeyle ilgilenmiyor. Yordu valla. Hatta çıldırttı 😅 Atak haftası da bitti yani 1 gün kaldı. Aşıdan sonra özellikle daha bi değişti. Zaten rotadan sonra da değişmişti. Hep aşılara mı denk geliyor yoksa aşılar mı yapıyor ben anlamadım 🙄
Ayrıca hep ense saçıma yapışıyor. Boynumu yüzümü çiziyor. Sürekli vurma halinde falan.
Aynı durumda olan var mı merak ettim. Bi rahatsızlığı yok görünüyor. Doktor kontrolünde de bişi demedi.