Husna11dmr o sütten kaynaklıdır cicibebe ishal yapmaz hatta katı olduğu için kabızsa yedirmeyin bile diyorlar . Ama 4 aylık bebeğe inek sütü çok çok erken . Mesela bende vermiştim ishal değilde karın agrısı ,huzursuzluk ,uykusuzluk , ağlama gibi belirtiler . 1yasına kadar süt verilmesini doktorlarda önermiyor .