Minkpndam Ya sizi yorumlardan tanıyorum 8 Ekim miydi bebeginizin doğumu benimde 8 Ekim’de oğlumun doğumu.. Bu arada neyle korunuyordunuz 😊 Bence var gibi hamilesiniz Allah hakkınızda hayirlisini nasip etsin. Şer gorunende hayır , hayır gorunende ser de olabilir siz Allah’a tevekkül edin. 💕☘️