Mtbuaaa Minkpndam kız test sabah aç karna ilk idrarla doğru sonuç verir söylemeyi unuttum Sen yarın ilk iş yeniden al ve yap ilk idrar ve aç karna
Linam54 Minkpndam anladim peki ne zaman dogum oldu? Cünkü benim 11 gün gecti hayla ne gelen var nede giden. Ben 4 ay önce sezeryan ile dogum yaptim. Yine vardir diye cok korkuyorum. Rabbim isteyene versin insallah. Bende iki erkek bir de kiz var.
Mtbuaaa Minkpndam neyse biraz daha geçsin senin düğünler bitince yaparsın doğurmazsan tabi o zamana kadar ahsjajahsb 😂
Zlhaanne Minkpndam ![https://mutluresim.com/images/2023/07/05/nIeMLd.jpg] Benimkide geç çıktı kurudu bu şekildeydi
Minkpndam Zlhaanne dur ben şimdi atcam kuruma çizgisi her testte var mı acaba ya bir saat geçti ikinci çizgi belirdi şuan
Birevladaemanetci Minkpndam Bu arada aynı test aynı sekilde çıkmıştı bende. Hatta şöyle soylim sanki benim testi atmışsın tek fark bende hemen çıkmıştı şuan oğlum yanımda💕🥰🥰
Deletedmom_58 Minkpndam evet çıkar canım.. Sen testi tekrarla bir kez benim de aynı böyle olmuştu ama hamile değildim.
Beyzabuglemehmet Minkpndam ya bunlar beni yanılttı hemde üc tane yaptım düşün adetimde geçmişti hamileyim diye seviniyordum kan verdim değilmişim meğer